söndag 12 februari 2012

Söndagkväll

4ggr denna vecka har jag varit på gymmet. Inte 5 som var mitt mål men i torsdags valde jag att vila pga ond nacke.
Men de där fem minutrarna som jag hade kvar att utöka tiden på crosstrainern fixade jag iallafall samt att jag dubblade tiden på cykeln. I snabbt tempo, det ni!
Sjukt stolt över mig själv.
Ser också att ansiktet börjar smalna av lite. Skönt.

Denna vecka som kommer skall jag träna (inte mindre möjligtvis mer) Måndag,tisdag och fredag.
Härligt!

Och just det. Det har vart ordentligt med fusk idag och igår. Utekväll med tjejerna. Alkohol lika med kalorier och så lite bakis snacks idag. Men bara på att igen. Hade sjukt trevligt igår!

Tänkte mäta mig i helgen som kommer. Se om det hänt något mer.

Nu sova. Behöver energin till att ta hand om barnen och för att orka ta hand om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar