torsdag 20 januari 2011

Inför helgen.

För det första är jag trött och därför happ som happ glömmer jag bort min stackars blogg.
MEN jag fuskar inte med maten och är nu uppe i 3,6 kilo minus sedan start.
I helgen ska jag mäta mig också och är ganska säker på att jag kommer se skillnad på måttbandet också.

I helgen blir det två resturang besök för mig.
Först imorgon och då blir det italienskt så jag tror inte jag kommer kunna hålla mig borta från pasta.
Men då får jag ta en av mina två fuskmåltider/per vecka där.
Sedan på lördag är det dags igen. DÅ ska jag försöka mig på att hålla GI.
Men jag lovar inget. =)

Jag kör hårt men jag tänker inte sluta una mig.
Men GI är för den delen inte svårt och är inte en jobbigt diet.
Men är man en pasta älskare som mig så blir det lite jobbigt ibland <;)

Men som sagt.
3,6 kg minus. Det är grejer det och första delmålet är klart.
Nu väntar nästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar