söndag 15 januari 2012

Min träning

Jag försöker så gott det går, imorgon börjar min tredje vecka på gymmet. har lovat mig själv minst 3 besök per vecka. Denna vecka gick jag TVÅ gånger. Illa, men jag är så förbaskat trött.

Nåväl, så här ser mitt träningspass ut på gymmet:

10 minuters cardioträning ( EX cykel, crosstrainer, löpband. FLÅSET skall upp ordentligt!
3 Styrkeövningar. 15 uppreppningar: Ben, arm och plankan.
10 minuters cardioträning
3 Styrkeövningar. 15 uppreppningar: Ben, arm och plankan.
10 minuters cardioträning
3 Styrkeövningar. 15 uppreppningar: Ben, arm och plankan.
10 minuters cardioträning.

HELST skall cardioträningen vara 120 förbrända kalorier. (Om man kan se det)

Från och med imorgon skall jag lägga till en rask promenad VARJE dag. Även om den så bara är kort så är det iaf någonting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar