torsdag 19 januari 2012

Superstart!

Ja jag VET att dricka måltidsersättningar är inte det ultimata för bi9behållen vikt osv!
Men som sagt behöver rivstarten. Nya tänken inför mat har jag ändå och träningen är på g att bli en rutin!

Ställde mig på vågen idag (kör igång på 4e dagen med dryckerna) och har gått ner TVÅ kilo. Är så "lycklig". Har 1,9 kvar till delmål 1. Då kommer jag under ett visst tal som jag som sagt har som delmål 1 att ligga under!
2 kilo på tre dagar/fyra dagar är ju toppen, skall se till att bibehålla flytet sen när jag kör med mat osv också.

Jag kör ju inte bara med dryckerna utan äter frukt och grönsaker och en vanlig varmrätt per dag.

Tycker dock detta konceptet passar mig UTMÄRKT! Jag hatar att laga och äta mat själv (de dagar jag går hemma själv). Då är en gemensam middag perfekt som "enda" målet per dag.
Saknar liksom inte lunchen.

Hejja mig iallafall!
2 Kilo mindre och det syns faktiskt också. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar