lördag 30 juni 2012

Stegräknare

Idag har jag köpt mig en stegräknare. Imorgon tar jag nya tag och kör på. Enligt vårdguiden är allt över 12500 steg en mycket aktiv nivå, så imorgon skall jag prova att gå 13000 steg och se om det "är möjligt" för mig och mitt liv att hålla den takten. Vi får se. Möjligt är det ju men vill ju ha ett mål som går att uppnå. Skall börja dagen med en promenad så får vi se vad stegantalen slutar med. Jag är så trött på mina dippar. Blir så jäkla låg i mellan åt men det är väl så när man inte mår hundra och det är mycket runt omkring. En själv blir inte högsta prioritering. Men nu skall jag samprioritera, jag är viktig och jag vill gå ner i vikt så jag MÅSTE bibehålla fokus. 8 kg till Budapestresan har jag satt som ett mål och det ska gå, from imorgon till och med 20 Augusti. Ja, jag skulle vara mycket nöjd om det blev "bara" 5 kg också. Första delmålet i detta mål är 3,5 kg. Då är jag nere på delmål 3 i hela denna resa. Heja mig. Igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar