onsdag 9 januari 2013

Blir peppad

Idag tog jag en riktig titt på mig själv i spegeln!
Inser att jag blivit betydligt smalare i ansiktet! Tror det är en massa vatten som lämnat mina kinder!
Ser även att trots stundande mens är magen mindre och ryggen känns smal!
Det är så sjukt peppande att se tydliga förändringar på så pass kort tid!

Veckans "utmaning" är att gå på 3 långpromenader varav första får bli imorgon!
På söndag då vägning står på schemat skall även kort tas för att verkligen kunna se den förändring som jag just nu på högsta allvar har påbörjat!

13 kg ska bort!
Då är jag på startvikten innan jag blev gravid med Adrian!
Kommer vara nöjd så men vill gärna komma ner yttligare 2-7 kg efter det!
Dock är mitt första delmål 5,3 kg!
Jag väger nu 85,2 och efter första delmålet skall jag ha passerat 80 sträcket med andra ord!
72 kg är min "nöjdvikt" men går mer än gärna ner till 65-68!
Varje gram och varje mm räknas!

Jag är dock stolt över vad jag redan har åstakommit!
När Agnes var en vecka gammal vägde jag 114 kg!
7 av dem "rann" av mig!
107 kg, då började kampen!
När jag påbörjade prenet vägde jag 100kg!
Med prenet lyckades jag gå ner till 85,2
Nu är det resten kvar men att ha gått ner sammanlagt 21,8 kg under denna period 2012 när jag faktiskt inte mått så bra är imponerande
Så ja jag är stolt!
Tänk vad stolt jag kommer bli när resten är väck!

Hejja mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar